Foils - Nail Art


Ik heb een aantal folies thuis liggen voor nail arts. Werd aangestoken door dit virus door Robin Moses en wilde er van alles mee maken. Yeah right. Ze lagen een aantal maanden nog steeds te glinsteren in mijn ladekast met al mijn lakjes, wachtend op mij. Dus aan de slag, gebruiken die dingen!


Foil glue er bij, foils, gelakte nagels en here we go. Wist niet zo goed wat ik dan moest maken maar wilde iets opvallends maken, beetje graffiti idee. Dit is het geworden!





Iedereen die wel eens met folie heeft gewerkt weet ook dat als je een topcoat over folie doet dat de folie dan krimpt. Vaak verpest het de look omdat alles rimpelt. Ik heb wel gekozen voor een topcoat omdat het zonder niet zo heel lang blijft zitten ondanks de lijm. Was wel erg blij te zien dat het later weer wat bijtrok en het rimpelen best mee bleek te vallen. Dit is vlak na het aanbrengen van de topcoat:


Zijn dit opvallende nagels, of wat! Wil weer wat meer experimenteren met folie, leuk!

Wat vind jij van mijn Foil nail art?




10 reacties:

  1. wat een onwijs gaaf effect, leuke kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf zeg! Heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt heel mooi en artistiek uit, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist niet eens dat dit bestond, haha! Erg mooi gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een apart effect geeft dat! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Flashy nagels. Ik wil ook wel eens met folie werken.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****