Essie swatch - Madison Ave-hue

Ik zou eigenlijk eerst deze swatch plaaten en daarna de nail art die daar op kwam. Maar door verwisseling van de titels van mijn artikelen ging het eventjes anders. Oeps! Maar hier komt ie alsnog; een zoet candy kleurtje van Essie met een zilveren shimmer.


Heb jullie al eerder laten weten dat ik dit lakje met 50% heb kunnen scoren. Anders is het voor mij gewoon onbetaalbaar! Vind 'm zo leuk; wil 'steeds wel pakken en er een schattige nail art op maken.

Hier dan eindelijk de swatches!





Is het geen schatje? I'm lovin' it!
Heb nog geen topcoat aangebracht over de lak. Hij glimt wel iets minder als dat ik van Essie gewend ben maar vermoed dat het door de zilveren glitter komt. Zo verholpen met een topcoat! En natuurlijk nog een nail art gemaakt op het oh zo lieve kleurtje, hou de site in de gaten :-)







16 reacties:

  1. Echt een heel lief kleurtje :-)
    Dat hij minder glimt komt inderdaad door de glitters, al mijn andere Essie lakjes hebben zonder glitter hebben echt een mooie shiny finish!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, hoef je bijna geen topcoat op te doen :-D

      Verwijderen
  2. Prachtige kleur! Mooie nagels heb je! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kleur! En wat een mooie nagels heb jij, wauw :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een prachtige roze kleur, wauw :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kleurtje, volgens mij heb ik deze ook... :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. margriet kuper16:17

    heb hem ook...is idd mooi kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief kleurtje! Ik ga hem alleen niet halen, heb namelijk bijna exact dezelfde kleur alleen dan van Oriflame nog liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oeh gaaf kleurtje, lekker snoepig roze ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaa, wat een lekker roze kleurtje! Supervet! :D Heb zelf nog nooit m'n nagels gelakt met een Essie lakje, maar wil het zeker wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****