China Glaze- Strawberry Fields

Vlak na dit lakje uit kwam, zag ik het op blogs verschijnen. Elke keer dacht ik wauw. Strawberry fields met die geweldige shimmer... Ik heb 'm toen niet gekocht, waarom weet ik niet meer. Budget, vergeten, te duur? Ik was dan ook enorm verrast toen ie in de doos bleek te zitten die ik van Angelique had gekregen met allemaal nagellakjes! Hij is prachtig...


Het is niet een heel goed dekkende lak, dat vond ik wel jammer. Vrij waterig en misschien toch handig eerst een roze lak aan te brengen om deze er over heen te doen. Maar met 3 lagen was ie vrijwel gedekt en ik heel blij.

Misschien wel een overload aan foto's maar heb op verschillende plekken foto's gemaakt. In de zon, met flits en zonder zon en flits. Enjoy!







Lekker aardbeitjes zoete kleur! De shimmer is echt prachtig, vooral als de zon schijnt. Heb er ook een nail art op gemaakt, kon het niet laten. Kende jij Strawberry Fields en wat vind jij van deze lak?





18 reacties:

  1. Die shimmer maakt 'm inderdaad helemaal geweldig! Eens kijken of ik deze al op mijn wishlist heb staan, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje, al is hij wel wat fel/
    xxx
    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zelf vond ik het ook erg jammer dat hij niet dekkend was, op jou nagels staat hij zoals altijd weer geweldig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo'n fel kleurtje, daar wordt je toch direct vrolijk van;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe felle kleur! Stoer dat je dat zo durft te dragen!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. margriet kuper16:02

    dit is ook weer een toppertje.. dat ik die nog niet eerder gezien heb...Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh la la, die shimmers..! :-) Prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Why haven't I bought this beauty - gorgeous swatches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een mooi lakje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze lak ooit gehad maar verkocht. Hij is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het wel een tof kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, mooi kleurtje!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It looks gorgeous on you! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie lak! Ook heel mooi in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****