China Glaze meets Tristam - Nail Art

Strawberry Fields. Daar wilde ik wat mee. Maar omdat de lak zo sprankelend en mooi is van zichzelf wilde ik niet iets maken wat dat effect teniet zou doen. Moest sowieso iets bij met ook een sprakle. Tristam. En imiddels ben ik wel de tape-freak dus ja, die lag ook al klaar...


These guys rock! Al vind ik Strawberry Fiels van China Glaze meer een 'zij', wat zeg jij?







Ik heb overigens mijn rechter en linkerhand op de foto gezet, mocht je "verschillen" zien. Wat vind jij van deze nail art? Ik vind ze zo goed bij elkaar passen! Beide mooie shimmer (al is Tristam meer hologragisch) en complimenteren elkaar daardoor des te meer. Lovin' it!



15 reacties:

  1. Ahh, wat een gave combi! Ik had niet verwacht dat deze kleuren zo goed zouden combineren met elkaar. Ik vind de vormen ook erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combinatie! En confetti :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een topcombi, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een topcombi, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! De glitters in de lakken sluiten echt perfect bij elkaar aan, alsof het zo had moeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie combinatie meid! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I know it's silly, but it made me think of a strawberry tiger LOL
    Very pretty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals altijd weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en gaaf weer ^^! Ps. I've tagged you <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, oogt heel speels. Tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker knallend! Supermooi gedaan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke art heb je weer gemaakt, vrolijkt het meteen wat op

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****