Bye bye Summer! - nail art

De naam zegt het al. De herfst heeft inmiddels zijn intrede gedaan helaas. Wat hebben we een fijne zomer gehad! En wat is het wennen, aan deze temperaturen! Omdat ik heb genoten van de zomer, van de zon, van de warmte, heb ik deze nail art gemaakt. Bedankt zomer!


Ik was weer toe aan wat bloemetjes. Is toch wel een favoriet design van me, naast mijn verslaving om tape mani's te maken. Ode aan de zomer, kijk je mee?





En, lekker vrolijk of niet? ik blijf toch wel zomerse nail arts maken, herfst of niet. Veel te leuk!
Wat vind jij van mijn nail art?



13 reacties:

  1. Heel mooie nailart! Ook leuk dat je Coral Craze hebt gebruikt hiervoor als basis, dit was toevallig mijn favoriete lakje deze zomer ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm ontzettend leuk! Heel vrolijk inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind hem weer super gelukt, mooi gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's so pretty - and summery :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan, stiekem toch een beetje zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Summer, come back! :)
    Love your mani! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! De zomer kan niet lang genoeg duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit heb je echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****