Bourjois - 09 Lavande Esquisse

Misschien hebben een aantal op Twitter wat voorbij zien komen. Mijn ubervrolijke tweets naar Angelique van Beautyfizz. Zij benaderde mij of ik misschien ook belangstelling had bij een doos vol met nagellak. Geen twijfel mogelijk: JA! Zo blij als een kind haha! De doos staat op de tafel nu en zo af en toe zal er een lakje voorbij komen. Zoals vandaag. Nogmaals mijn dank Angelique, erg lief!!


Het was eventjes zoeken naar de naam; die wordt wel heel klein vermeld op de achterkant van het flesje. Ik heb nog niet eerder lakjes van Bourjois gehad dus was wel erg benieuwd.

Wat er op stond deed me een beetje denken aan dit Rimmel lakje en wat ik daarover schreef; ze beloven altijd dingen waar van je van te voren al weet dat het gewoonweg onmogelijk is. Bourjois belooft dat je elke nagel gelakt hebt binnen 1 seconde. Ach, wat niet kan ;-) Het kwastje is wel erg handig en daar kun je inderdaad ook snel mee lakken. Ook zou de lak binnen 50 seconden drogen. Hoe lekker zou dat zijn!?

Het is echt een prachtige, paarse lak die bijna wel dekt met 1 laag. Ik doe toch altijd twee lagen op.




 Ik hou van crème lakken en dit is echt een heerlijk crème lakje! En paars ook nog... Heerlijk! Ook heb op dit lakje een nail art gemaakt. Die komt gauw online!

Wat vind jij van Lavande Esquisse?


14 reacties:

  1. Geen dank meis, deed het graag. Deze kleur staat mooi op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog steeds heel blij mee meid en het zal wel ff duren voordat ik ze allemaal heb gehad haha! Dank je :-)

      Verwijderen
  2. Deze kleur is heel mooi! Ik heb hem zelf ook en ben erg happy met het brede kwastje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker mooi lief kleurtje! Moest zelf ook even wennen, maar hij is toch ook wel heel handig!

      Verwijderen
  3. Mooie kleur! En een doos vol nagellak, wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel! What else does a woman need?? (ok ok veel meer maar goed haha!)

      Verwijderen
  4. Mooie kleur zeg! Ik kocht laatst ook een Bourjois lakje uit deze serie, even wennen met dat brede kwastje maar uiteindelijk vind ik hem wel heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker even wennen, vond het er maar wat raar uit zien. Maar uiteindelijk vond ik 'm ook fijn!

      Verwijderen
  5. What a gorgeous lavender, I'm a sucker for this shade :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi créme lakje! De kleur is leuk voor de herfst

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****