Tony Moly GS10, GS09 en GS08 swatches

Ik kwam hele leuke glitter lakjes tegen op EBay en die moest ik gewoon hebben! Vervolgens heb ik mee geboden in de veiling en ze op de kop kunnen tikken voor ongeveer 7,50 euro zonder verzendkosten. Ook heb ik er niet heel lang op hoeven wachten, had ze na ongeveer een week binnen. Curious?



Deze glitterlakjes zijn van Tony Moly. Ik had er nog nooit van gehoord! Vind de flesjes ook zo leuk...



Zoals je ziet hebben de lakken geen namen maar nummers. GS08, GS09 en GS10. Al met al vond ik ze wel wat tegenvallen. En dan met name de dekking. Het had leuk geweest als de dekking beter was, zodat het lakje ook beter tot zijn recht komt. Drie lagen kostte het om ze zo te krijgen als ik op de foto laat zien... En een vierde was ook geen overbodige luxe... Daarom heb ik ze ook met een witte ondergrond gefotografeerd, zodat je echt kunt zien hoe 'sheer' ze zijn. Here we go!





Dit zijn dus 3 vrij dikke lagen. En de onderste foto zijn 2 lagen op witte ondergrond. Veel minder mooi maar het doorschijnen van je nagels hou ik ook absoluut niet van... Misschien nog een sheer maar iet wat beter dekkende roze onder dit lakje en dan is het beter?





Dit is echt een glitterbommetje! Meer glitter dan de eerste en lekker kleurrijk. Geweldig!
Next en meteen ook de laatste van de drie.





De laatste, de blauwe vind ik ook echt super lief. De glitter die er in zit is pastelkleurig en geven het een heel lief geheel! Deze is ook het minst sheer van alle die lakken. Als topcoat zijn ze ook erg leuk, dus bewaar ze eerder daar voor. Maar of ik zo snel weer iets van Tony Moly zou kopen? Dat weet ik niet. Hij heeft nog meer lakjes waar ik wel benieuwd naar ben. Wie weet...

Wat vind jij van deze Tony Moly lakken?



17 reacties:

  1. wat een bijzondere lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love all 3! They're so delicate! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt hele lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleurtjes! En erg mooie swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave en aparte lakken, doen mij denken aan de pikkel lakken van Illamasqua ofzo:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave lakjes, jammer alleen dat ze zoveel laagjes nodig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze hebben wel wat weg van de golden Rose Jolly Jewel lakken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi! Die eerste vind ik het leukste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. They are really pretty all 3 of them, the first has a fall feeling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute..! :-) Jammer van de dekking :-( Je hebt trouwens prachtige nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijzondere lakjes, zeg! Heb er nog nooit van gehoord. Wel een beetje jammer van de dekking.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker leuk! Vooral de laatste vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de laatste tijd ben ik echt fan van zo'n lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****