Stay True Nail Art

Eerste avond Sneekweek overleefd! :-D Wat was het gezellig. Nieuwe mensen ontmoet, oude bekenden gesproken, leuke muziek en gezelligheid! Wat een feest, ik kijk al uit naar vanavond.

Deze nail art is wel speciaal voor me. De tekst die ik op mijn nagels heb gezet betekend heel veel voor me en ik hoop dat zoiets ooit mijn tweede tattoo zal worden. De nail art heb ik gemaakt op de gradient nail art die ook voorbij is gekomen hier op NailTalk. Met een goede topcoat heeft ie bijna een week perfect gezeten.


Ik heb hard moeten werken om een eigen 'ik' te ontwikkelen door de jaren heen. En voor mij is het nu belangrijk om daar ook bij te blijven en niet steeds de anders zijn behoeftes voor te laten gaan. Het is bijna vol automatisch dat ik dat doe en dat zorgt er voor dat ik zelf steeds over mijn eigen grenzen ga.
De tekst Stay True staat daar voor. Het trouw blijven aan mijzelf.

Ik kon maar niet kiezen welke foto's ik op mijn blog moest zetten. Dus het is wel een overload aan foto's, maar wil ik dit graag met trots laten zien!







Wat kan ik hier verder nog aan toevoegen behalve dat ik hoop dat jullie deze nail art ook zo mooi vinden!



16 reacties:

  1. wauw, hier ben ik jaloers op, dat je dit kan :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! Prachtige nailart meis, echt heel mooi! Ben er in het echt stil van geworden zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angelique, super lief van je.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie nailart, heel erg cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilde nog even zeggen dat je heel erg trots mag zijn op jezelf en wat je tot nu toe allemaal bereikt hebt met je blog! Ga zo door :-)

      Verwijderen
    2. Jeetje, dat raakt me! Dank je wel, echt super lief!!

      Verwijderen
  4. Ik vind dit de mooiste die ik ooit heb gezien op je blog, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Fijn gedaan, kheb die motoriek niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettende mooie nailart! Vind het altijd zo gaaf als er ook echt een betekenis aan vast zit!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****