Sneekweek nagels #3 - nail art

Third but not least, mijn first Scale nails! En man, wat een werk zeg. Met mijn rechterhand de linker doen is niet zo erg en duurt niet zo lang. Maar andersom... Ik heb heel wat geduld op moeten brengen. Maar na al dat werk doe je een topcoat er over die het helemaal af maakt en de leuke reacties maken helemaal blij.



Wat ik heb gebruikt voor deze nail art? Een basis kleur en in dit geval is dat een heel zoet, roze kleurtje van de Hema. Zwarte acrylverf van het merk Amsterdam, een teal kleurtje van Rimmel; 825 Sky High, van OPI "My Chihuahua Bites", een cocktailprikker en een topcoat.





De ringvinger heb in met een andere kleur 'ingevuld'. Leek me wel leuk! Ik ben blij met de nail art alhoewel het echt een heel karwei was! Wat vind jij van deze nail art?



24 reacties:

  1. Oh het ziet er inderdaad uit als een hels karwei, maar wat een mooi eindresultaat! Vind de blauwe wel mooier, omdat het echt een beetje het vissen-gevoel geeft, en het contrast is wat mooier met het roze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden en wat is die accentnagel een goede keus geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dacht ik ook, een soort onderbreking! Dank je wel Jaudith!

      Verwijderen
  3. Wauw deze vind ik heel erg gaaf!
    Check mijn blog voor een kortingsactie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwww, hoeveel tijd moet daar wel niet in gekropen zijn?! Is wel suuuuper leuk geworden! De accentnagel is echt een leuk idee! Meestal doe ik ook één accentnagel en laat ik de rest van mijn nagels effen; een beetje lui haha (a) :p

    xo Noor
    clothesanddreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele leuke nail-art!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat ongelofelijk knap en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er echt heel erg mooi uit! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoeveel uren heb jij hier aan gespendeerd?! Ongelooflijk..!! Ik vind het een onwijs gave nail art :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend mooi! Dit lijkt me echt super moeilijk, zo precies, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW Miriam, this is absolutely pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi! Ik wou dat ik het kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ontzettend mooi en goed gedaan om er jaloers op te worden hihij
    x
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the colors and the design! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw! Gaaf gedaan, vooral die ene nagel met net een andere kleur

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****