Sneekweek nagels #2 - nail art

Part 2! Eigenlijk hetzelfde design, maar tot verschillende kleuren. Ook bloemtjes, maar nu donkere bloemen op een lichtere achtergrond. Snel klaar, handig met zoveel vermoeidheid en trillende handjes. Dus dottingtools bij de hand, de juiste lakjes en here weg go.



Wat heb ik gebruikt voor deze nail art? Een lakje van Essie, Mint Candy Apple, de bloemen zijn gemaakt met een lak van AEngland, Tristam en voor  de stipjes in het midden van de bloemen heb ik een lak van China Glaze gebruikt; Bump and Grind (texture lak maar had perfecte kleur!). Ook heb ik nog een aantal glitter stipjes gezet met een striper van Janet, verkrijgbaar bij de OP=OP shop.





Ook hier wederom erg leuke reacties op gekregen. Gelukkig weet ik inmiddels daar iets beter mee om te gaan haha! Wat vind jij van mijn tweede Sneekweek nail art?



15 reacties:

  1. Heel erg leuk gedaan! :D En wat blijft Mint Candy Apple toch een mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook! Jammer dat ie nu echt oud begint te worden :-(

      Verwijderen
  2. Deze is echt tof, kan je ook lekker mee varieren qua kleur:)
    Check mijn blog voor een kortingsactie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk design en mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit! Lekker fris, ik hou van deze blauw tinten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Had niet gedacht dat het zo leuk bij elkaar zou staan!

      Verwijderen
  5. It's very pretty, it looks a bit like a lovely piece of fabric :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super cute nailart!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****