Sneekweek nagels #1 - nail art

De Sneekweek is voorbij gevlogen. Elk jaar weer een happening waar ik in eerste instantie niet zo heel veel zin in heb omdat ik wel erg aan de drukte moet wennen. Overal toeristen... Ik woon vlakbij een plek waar heel veel boten aanleggen en verblijven. Maar ook elk jaar went dit ook weer. Heb drie verschillende nail arts gemaakt voor de Sneekweek. Ondanks het terras zitten, muziek luisteren, eten, drinken en veel te weinig slapen.



Ik heb een donkerblauwe Rimmel lak gebruikt; de swatches laat ik je ook meteen zien. De lak heeft een leuke naam; 843 Midnight Skinny Dip. Hierop een vrij makkelijke nail art gemaakt. Slaapgebrek doet wat met je creativiteit en geduld haha!


Heerlijk kwastje, smeert echt perfect! Zoals denk ik velen wel weten is dat wat ze beloven toch niet helemaal waar... (dit is m'n eerste Rimmel lak) "One coat nailpolishes"? Eh, nee. "Dries is less than 60 seconds". Eh, nee. Maar wel een mooie lak die wel dekt met twee lagen.
Eerste foto is met 1 laag.




 Hij is zo intens blauw! Echt heel mooi. Daarop wat bloemetjes getekend en GO! Sneekweek vieren!




Vele leuke reacties gehad op het terras :-) Oh, heb trouwens voor de witte bloemen de witte lak van W7 gebruikt; leent zich daar uitstekend voor. Een zwarte lak van Pieces voor de stipjes in de midden en een glitterlak van de Action voor het streepje.
Wat vind jij van mijn nail art?

Op Instagram komen veel nail arts van mij voorbij die (nog) niet meteen te zien zijn op mijn blog. Wil je me daar volgen? Klik op Nailtalk and follow me! En via Facebook blijf je ook op de hoogte, zou het leuk vinden als je m'n pagina kwam bekijken; klik hier. Thanks!






13 reacties:

  1. Wow, erg mooie nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Dat blauwe lakje is inderdaad prachtig van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een prachtige blauwe kleur! :) mooie nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je bloemetjes altijd erg leuk. De blauwe kleur vind ik ook erg tof

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Hou ook van bloemetjes!

      Verwijderen
  5. Gorgeous blue and nail art! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heel mooi :-) Dat donkerblauwe lakje heb ik ook, echt een topper :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wat een mooie donkerblauwe kleur!
    Deze nail-art is ook weer echt heel leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****