Pinkish White Flowers - Nail Art

Wat was het HEET toen ik deze nail art maakte. Het was hier 28 graden in huis, wat al gauw opliep naar 29 graden. Ik heb de ventilator richting tafel gezet en heb een leuke nail art gemaakt. Wilde toch bezig zijn, maar dan wel met wat verkoeling...


Toen ik dit lakje van Essie scoorde wist ik meteen dat ik hier witte bloemen op wilde schilderen, lekker opvallend en zomers. And...I did!




Ook de rechterhand nog even op de foto...




Ik ben blij met het resultaat! De bloemen heb ik gemaakt met witte en rode acrylverf. Uiteraard de rood en wit gemengd voor de twee kleuren roze. Verder roze en witte stipjes met nagellak 'gedot' en een aantal glittersteentjes gebruikt van de Action. Dit design kun je eindeloos combineren met andere kleuren!

Wat vind jij van mijn nail art?






17 reacties:

  1. It's so pretty, it has the pretty fabric feel to it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemen zijn echt ontzettend mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat mooi, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bloemen zijn echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwwww ! wat super mooi gedaan ! hier heb je echt een vaste hand voor nodig denk dat mij dit nou zou lukken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nail art. Ik ben erg benieuwd hoe je de bloemen hebt gemaakt??!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie nail art. Ik ben erg benieuwd hoe je de bloemen hebt gemaakt??!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi!! Ik wou dat ik zulke skills had ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat mooi zeg, jij moet een geduld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi..zonder stempels of andere hulpjes kan ik niks...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Dat heb je echt mooi gedaan. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. meis ik sta elke keer weer van je nailarts te kijken en elke keer weer zeg ik het bijna saaie: je hebt het weer prachtig gedaan, maar ik meen het wel haha!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****