Pink Pink Pink! Inspiration

Weheartit is een heerlijke site. Wat kun je je daar lang vermaken zeg... Mooie foto's bekijken van eigenlijk alles wat je leuk vindt! Uiteraard bekijk ik vaak beauty afbeeldingen en nail arts. En zo heb ik even gezocht op de kleur die ik op dit moment van typen op mijn nagels heb; roze.


Need I say more? Just enjoy!













Hopelijk zit er wat inspiratie voor je bij! Ik zou best wel meer roze in huis willen. Roze kussens ofzo. Moet nog maar eens rondkijken voor inspiratie op weheartit.



5 reacties:

  1. Ooh aah die katjes! Die ga ik binnenkort eens namaken, how cute! :-)
    Ik heb ook vrij weinig roze in huis, houdt mijn man niet zo van ;-). Enige echt roze bij ons is mijn Sony laptop! Hihi als het toch kan doe het dan goed toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van roze! Al heb ik er niet zoveel van haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel leuke mani's! :-) En die felroze ooglook, woooeeee, echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die vierde is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat leuk zo'n artikel! Wat een mooie nailarts zitten erbij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****