Part of my stash

Op mijn Facebookpagina heb ik de vraag gesteld of jullie wel een gedeelte van mijn nagellak verzameling wilde zien. Moest lachen om de reacties, erg leuk! Niet gedacht dat daar zoveel animo voor zou zijn.
Dus ben aan de slag gegaan en heb mijn laatjes open getrokken, mijn hobbytafel leeg gehaald en de koelkast. Koelkast? Ja, daar heb ik ook wat staan :-)


Dit is een deel van mijn verzameling. Daar zitten nog niet mijn Catrice lakken bij, Essence, Hema en andere merken. Moet echt weer eens een clean out houden! Laatst ook gedaan, blogsale liep niet wat ik kan begrijpen gezien verzendkosten en dus in mijn omgeving lakken weggegeven. Zijn anderen er blij mee en ik ben er van af. Maar hier deel 1!

Begin met mijn OPI lakken.




  Vampsterdam, Bubble Bath, Thanks a Windmillion, I have a Herring Problem, My Chihuahua Bites, The Thrill of Brazil, A Roll in The Hague






Bump and Grind, Itty Bitty Gritty, When Stars Collide, Recycle, Street Chic, First Mate. De laatsten heb ik al echt heel lang, ben benieuwd of ze nog wat goed te lakken zijn!



88 Metallic Mars, 1 Envy, 86 Metallic Mercury, 87 Metallic Venus




41 Red Pearl, 42 Purple Pearl, 20 Barbie Pink, 34 White




97 Lava Flow, 99 Moondust, 96 Mosaic



Confetti topcoat, 604 Metropolitan, 805 Mysterious Icon, 107 Beige Boheme, 608 Luxembourg Garden, 501 Mauve Rendezvous, 613 Blue Reef




Van links naar rechts bovenste foto:  Sew Psyched, Trophy Wife, All Tied Up
Van links naar rechts onderste foto: Avenue Maintain, Bangle Jangle, Lapiz of Luxury, Mint Apple Candy, Madison Ave-Hue. Inmiddels mijn gewonnen Essie lakje van Enchantra ook binnen. Had de foto's net een dag daarvoor gemaakt, maar die de swatch komt gauw online!



Fairy Teal, Ballet Rouges, Crinoline



Ados is misschien niet een heel bekend merk. Maar het heeft mij zeker verrast! Goede dekking, goede kwaliteit voor een leuke prijs, zeker de moeite waard! Ados lakken hebben alleen nummers, geen namen.
Van links naar rechts: 526, 517, 529, 518



Jolly Jewels 106, Holographic  108, Holographic 111, Holographic 110.


19 Fruity Sherbet, 223, 148, 77, 105


Scale Effect 1, Scale Effect 11, Scale Effect 4, Scale Effect 9, 70



37 Blue Satin, 203 City Never Sleeps, 38 Twinkly Love, 223 Mud Pie Sparkle


230 Chunky Holo Fuchsia, 176 Diamond Red, 96 Plum


135 Holo Blue, 94 Holo Chrome, 65 Salsa

Zo, voor nu de eerste 70 lakken uit mijn collectie. Heb nog veel meer en dat komt zeker nog. Anders wordt het wel een hele lange blogpost met een overload aan foto's.

Zijn er lakken waarvan je heel graag de swatch wilt zien? Laat het me weten in de comments!

Volg je mij al op Facebook?







15 reacties:

  1. wauw wat een prachtige stash vooral OPI, China Glaze en Essie enenen eigenlijk allemaal wel haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Daar ben ik ook erg wijs mee :-)

      Verwijderen
  2. Ik vind het zo leuk om te zien welke lakjes iemand anders heeft. Leuke verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Vind het zelf ook altijd om van een ander te zien!

      Verwijderen
  3. What a lot of lovely colors and polishes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige lakjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lakken allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om zo (een deel) van je lakken voorbij te zien komen. Overzichtelijk gedaan zo; per merk. Mooie lakken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel een werkje zeg :-) Zal ook nog even wat foto's maken van mijn lades waar ze in staan!

      Verwijderen
  7. wat leuk om te zien! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb van de week 3 lakjes van L.A. colors bij 'terStal' gekocht. Weet niet of je de winkel kent, maar was 3 lakjes voor €5! Heb er nu eentje op en is best een fijn lakje. Je moet wel een aantal lagen gebruiken, maar goed.

    Misschien is het iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****