Nail Polish Stick(ers)

Mijn nagels zijn vrij bol en nagelstickers zijn dus vaak geen succes bij mij. Ik heb eerder eens een setje geprobeerd van Sally Hansen toen ik mijn blog nog niet had. Moest bijknippen en er zaten een aantal vouwen in wat ik niet zo heel mooi vond. Al is het iets waarvan ik denk dat alleen jij het ziet omdat je het van dichtbij bekijkt. Toch heb ik het weer eens geprobeerd.


Nailways had een leuke winactie, Hope and Freedom. Daar heb ik aan meegedaan en een nail art ingezonden. Erg leuk om te doen en toen won ik ook nog! Dit is de nail art die ik heb ingezonden:


Ik heb een pakketje gewonnen met onder andere een grote image plate, nail decals en de nagel stickers die ik nu ga laten zien. De zijn vrij flexibel en dat gaf mij de kans ze nog hier en daar wat recht te trekken om de vouwen er uit te krijgen. Voor zover dat lukte, zonder vouwen gaat nu eenmaal niet met zulke bolle nagels.


Ik was erg benieuwd. Ook omdat ik stap 7 las en daar staat: "Carry out UV seal against...." Ik dacht, UV seal? Dat heb ik niet... Dus gewoon aangebracht en een topcoat er over.
Resultaat vond ik best leuk! Door de topcoat werden de stickers wat zachter en het duurde dus wel even voordat ze droog waren. Maar de glans was mooi, de vouwen ergerde ik mij wel wat aan. De dag daarop heb ik ze er af gehaald; na het douchen en een licht schoonmaak werkje merkte ik dat ze snel minder werden. Heeft waarschijnlijk ook wel met de vouwen te maken...





Ik ben er wel uit. Voor mij geen nagelstickers meer. Ergens zo jammer, want dit is toch gaaf? Maar ben wel een perfectionist en dit deed het niet voor mij.

Ik heb een deel van mij stash op de foto gezet! Ben jij benieuwd naar mijn nagellak collectie? Stay tuned ;-)

Wat vind jij van deze nagelstickers?




7 reacties:

  1. Wow die zijn mooi!
    Ik heb ook dat probleem met bolle nagels ;_;
    Die stickers blijven nooit goed zitten bij mij, terwijl ik ze echt handig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn wel erg mooi! Leuk dat je wat gewonnen had :-)
    Ik ben stiekem wel erg benieuwd naar (een deel) van je stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both nail designs look great :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****