Moore Confettis!

Kun je je het blauwe lakje van Catrice nog herinneren, Denim Moore? Het leek mij leuk die op te vrolijken met een confetti topcoat van L'Oreal. Met een leuk resultaat!




Ik had de topcoat een paar dagen in huis. Alles wat opgeruimd, dingen weggegooid, onder andere bonnetjes. Niet handig... De confetti topcoat van L'Oreal bleek een domper te zijn; het kwastje was helemaal verbogen, haren die alle kanten op staken.. Baalde echt heel erg. Ik heb meer L'Oreal lakjes en misschien dat ik later nog een kwastje van de anderen ga gebruiken. Toch heb ik me niet laten weerhouden. Dan maar een raar kwastje, gebruiken zal ik het! Heb met de beste kant van het kwastje mijn nagels gelakt. En wat is ie mooi en leuk! Zwarte en witte confettis zitten er in en een mooie shimmer.

Zie hier het resultaat!





Ik denk dat ie met een roze onderlaag ook erg leuk zou staan! Leuke confetti topcoat, ben toch blij dat ik 'm heb gehaald! Wat vind jij van deze combi?



13 reacties:

  1. Heel leuk gedaan! Denim Moore heb ik ook en vind het echt een mooie lakje, niet te donker maar wel echt blauw.
    De confetti van L'oreal heb ik niet, maar vind hem we erg mooi! Leuke combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie! Erg jammer van het kwastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig op je nagels! Wel erg jammer van het kwastje, is mij ook al eens gebeurd. Blij dat het je niet heeft tegengehouden want 't staat echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, ik ben zo ontzettend dol op deze topcoat! Bij mij was het kwastje ook heel raar, niet leuk :( maar hij lakt nog steeds wel oke, en gelukkig is de lak zelf transparant dus het geeft niet heel veel als je wat uitschiet ;) Mooi combi! Ik draag hem zelf vaak met koraal/roze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal misschien toch komen door de confetti dat de kwastjes zo vormen, geen idee... Maar inderdaad, maakt niet zo heel veel uit!

      Verwijderen
  5. Vind hem ook erg leuk, onder roze zou hij ook gaaf staan en onder vele andere kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook, over roze, leuk!

      Verwijderen
  6. Hij is oool!!! 101 dalmatiërs, maar dan anders;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een hele mooie combinatie! Ik had er nooit aan gedacht deze twee te matchen. Moet ik zeker eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Why L'Oreal don't sells this glitter in my area :(

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****