Marble! - nail art

Watermarble. Je kent het vast en zeker; de ene lukt het voor geen meter en de andere keer loopt het als een trein en maak je elke nagel mooi. Dit keer ging het best goed! Het was al zo enorm lang geleden dat ik dit had gedaan, maar het krielde weer 'n beetje.



Heel erg goed heb ik er niet over nagedacht. Over een patroon, over de onderlaag... Ik had al grijze nagels en besloot toen dit te gaan doen. Dus heel tevreden ben ik niet maar wil 'm eigenlijk ook niet weggooien zonder de nail art hier te posten... De onderlaag is een grijze matte lak van Catrice en de andere lakjes zijn deze twee:



The result!





Ik had liever gehad dat heel de nagel bedekt zou zijn. Maar ach, achteraf vond ik het ook wel leuk! En was blij dat het zo makkelijk ging dit keer. Wat vind jij van mijn watermarble nail art?




18 reacties:

  1. Prachtig! Als ik dit zo zie heb ik toch ook wel de neiging om het weer te gaan proberen. Ik vind juist die grijze onderlaag heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen! Ben benieuwd naar het resultaat!

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk! Ik vind vooral de ringvinger mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik las "dus heel tevreden ben ik niet" dacht ik "oh jee, wat zal het worden" - maar het ziet er hardstikke leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja nog steeds niet tevreden... Maar de reacties vallen me heel erg mee!

      Verwijderen
  4. Gave nail art, ik doe het je niet na!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben hier helemaal stil van...Wat een prachtige nail art! De kleurencombi is perfect, het ziet er heel mooi & netjes uit. Je mag trots zijn op jezelf met dit eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, ik bloos er van hihi, wat ontzettend lief!

      Verwijderen
  6. margriet kuper21:07

    super...hoe kan je hier nou niet tevreden over zijn....dan wil je niet weten wat er op min nagels zit als ik t probeer...dan lijkt echt nergens naar..en vind t zo mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja, heb het ook maar een dag gedragen... Vond het niet echt wat. Maar dank je wel Margriet!

      Verwijderen
  7. Wauw, dit is echt super gelukt! Die kleurencombinatie is ook superleuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****