Hema - 701 Fancy Yellow

Onlangs won ik een winactie bij DoorMariska en ontving even later een pakketje met de gewonnen spulletjes. En daar zat onder andere dit lakje in!


Onlangs liet ik een geel lakje met shimmer zien, ook van de Hema. Ik was daar niet echt heel erg over te spreken, hij leek mooi op de foto's en dat was ie opzich ook, maar de dekking was gewoon niet goed. En als je het op hebt, zie je dat op je eigen nagels toch best goed elke keer... Hoopte dat de dekking van deze geel beter was.

Dus, twee foto's buiten en twee foto's binnen. Kun je het goed zien!





Zal het maar verklappen; de dekking is iets beter. Heb wel drie lagen op mijn nagels! En de ringvinger was het lastigst; meestal vijl ik deze nagel nog wel eens wat gladder maar dit was nu niet het geval. De lak gaat tussen de randjes zitten en zo heb je veel lagen nodig... Vind het wel een erg leuk geel kleurtje!

Wat vind jij van Fancy Yellow?



12 reacties:

  1. Oh, this is so pretty, my kind of yellow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dit lakje gewonnen hebt! Vind het een mooi pastelkleurtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeh leuk kleurtje van de hema, droogt hij nou wat matter op of lijkt dat zo op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. margriet kuper16:14

    wel een lief kleurtje..geel is alleen niet zo mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dit is inderdaad een mooie kleur geel, lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, heel tof kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, de kleur ziet er veel beter uit op je nagels dan in het flesje! #like

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****