Hema - 443

De Hema hier in de stad is een paar maanden geleden helemaal verbouwd. Ze zijn overigens niet eens dicht geweest geloof ik en anders was het maar heel even. Je kon gewoon shoppen in ongeveer de helft van de winkel. Wel zat alles onder het stof ;-) Maar de winkel is nu verbouwd en prachtig geworden! Vooral de make up schappen die je tegemoet loopt als je binnenkomt zien er top uit. Netjes, geordend en veel meer keus lijkt het wel! Ik kon dit lakje niet laten liggen toen ik daar eventjes rondkeek...


Erg moeilijk om de gele shimmer die in deze lak zit op de foto te krijgen! Dat maakt dit lakje zo lief.
Wilde graag een pastel geel lakje hebben, leuk voor nail arts en opvallende maar toch subtiele nagels.

Kwastje lakt prima, niks op aan te merken. Potje is verder ook prima, hoeveelheid ook. Maar de lak zelf... Bron van ergernis. 1 laag was duidelijk te weinig. Maar toen de tweede laag ook te weinig bleek baalde ik wel. Een hele, hele bijzondere lak vind ik het waard om 3 lagen te doen. Maar dit... Na 3 lage vrijwel dekkend maar eerlijk gezegd nog niet helemaal naar mijn zin. Jammer, want hij is mooi en kreeg veel likes op Instagram.

Aan jou te beslissen; mooi of niet? ;-)




Op de foto's lijkt de lak trouwens wel echt heel dekkend. En dat terwijl ik toch lichtere strepen zag. Verder lief kleurtje en als ie beter dekte zou ik 'm vaker gebruiken.

Wat vind jij van nummertje 443?



13 reacties:

  1. op de foto lijkt ie best mooi. geel is alleen niet mn favoriete kleur maar als basis van een nail art is ie wel lief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zeker leuk als basis voor een nail art! Heb er alleen niks op gemaakt. Ik was 'm vrij gauw zat door die strepen :-(

      Verwijderen
  2. Mooie kleur nagellak dat hartje is echt cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel een leuk kleurtje. Ik heb er een van Catrice die er volgens mij enigszins op lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk! Hopelijk dekt die van Catrice dan beter...

      Verwijderen
  4. Heel mooie kleur! Hij lijkt goed te dekken op de foto's, maar 3 laagjes kost ook veel geduld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou inderdaad...en dan alsnog strepen. Meh, echt niet tevreden mee!

      Verwijderen
  5. OOOOH, that is a super pretty color - I would love to find that in a store :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De hema waar ik woon is ook helemaal verbouwd en is ook mooi geworden! Het lakje heeft echt de perfecte gele kleur vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de kleur is erg mooi. Gewoon jammer van de dekking!

      Verwijderen
  7. Pretty pastel yellow and a cute heart! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****