Green Leopard - nail art

Leopard print, had ik nog nooit gemaakt! Leek me niet zo bijzonder eerlijk gezegd, al vond ik de kleurencombinaties vaak wel leuk. Je kunt er alle kant mee op. De ondergrond, de stippen maar ook de rand van de stippen kun je zo kleurrijk maken als je wilt. Ik heb de leopard print gemaakt op de groene gradiënt.



Voor de gradient heb ik dus 2 verschillende lakken gebruikt; een groene Etos lak en Mint Apple Candy van Essie. Voor de stippen een gouden lak van Pieces en de zwarte is een lak van de Hema; die nu echt ook wel weg kan. Stroperig en oud! Heb inmiddels vervanging; een zwarte lak van Pieces, 50% korting. Yes! Gebruik meestal toch acrylverf maar soms ook nog wel eens nagellak. En dat is het fijn om 'm te hebben.





Had niet gedacht dat ik ze zo leuk zou vinden! Maar betrapte mezelf er op dat ik toch bleef kijken steeds. Lijkt me zo leuk dit weer eens te maken maar dan met een ander kleurtje.

Wat vind jij van mijn leopard nails?



18 reacties:

  1. Ze zijn supergoed gelukt! Dat goud staat ook leuk bij de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan! Vind het basiskleurtje erg mooi :-)
    Ik maak ze ook graag, vooral omdat je ze met alle kleuren kunt combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Denk dat ik zeker nog eens dit ga maken, maar dan met roze ofzo :-)

      Verwijderen
  3. Wat een gave combi :-) Het ziet er heel netjes uit: knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo cool!! Ziet er echt leuk uit, en mooi gelukt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This so pretty, Miriam, love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw Thank you Maria, that's a compliment coming from you!

      Verwijderen
  6. Owwww zo knap gedaan, ik vind dat altijd zo leuk om naar te kijken zulke printjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer ontzettend leuk gedaan, vind je nailarts altijd zo lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kleuren combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****