Green gradient - nail art

Dat werken met een sponsje om een gradiënt te maken is iet wat verslavend. Het resultaat is zo leuk, de overgang is meestal mooi en het is vrij makkelijk te doen. Na de roze gradiënt die ik heb gemaakt en de daar op gemaakte Stay True nail art wilde ik ook nog eentje maken met groen.



Ik heb twee lakken hiervoor gebruikt; de groene van Etos die hier onlangs te zien was en de Mint Apple Candy van Essie, zo'n mooi kleurtje! Verder heb ik een make up sponsje gebruikt, nagellak remover en een wattenstaafje. (de laatsten voor het schoonmaken na de tijd)






So, what do ya think? Ik vond de roze persoonlijk wel iets beter gelukt; die kleuren lagen ook dichter bij elkaar. Ik had ook nog wel een derde kleur kunnen gebruiken voor een goede kleur verloop! Maybe next time. Kon het niet laten om een nail art hier op te maken; een design dat ik nog nooit eerder heb gemaakt.

Wat vind jij van mijn groene gradiënt?



19 reacties:

  1. Erg mooi! Je hebt echt mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een mooie overloop ;) maar de kleuren liggen idd iets te dicht bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem supermooi! En wat heb je prachtige nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's really pretty and delicate :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel een subtielere gradient, ja. Maar nog wel mooi. Vind 'm vrij elegant ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gradiënt blijft mooi, vind deze ook weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'd call it a marine gradient! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige overloop! :-) Mooie kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, vind het zelf ook een mooie combi!

      Verwijderen
  9. Ik vind hem erg mooi, subtiel is soms juist extra mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Sponsen is inderdaad erg leuk en verslavend ;-) en je kan het ook eeuwig combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit soort "arts" vind ik altijd erg leuk, niet te veel maar wel dat beetje speels erin, mooie kleuren heb je ook gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****