Golden Rose Holographic 110

Elke holografische lak is door mijn handen gegaan nu we eindelijk zomer hebben. Want ze zijn mooi, maar toch wel het allermooist als het zonnetje schijnt en hij in het bijzonder op valt. Op de huishoudbeurs heb ik dit lakje meegenomen van Golden Rose (wat was het toen k-k-koud!). Dit leek me een perfect moment 'm te swatchen.


Ik heb expres een opvallende, ietwat donkere roze meegenomen vergeleken met de rest. Op je vingers vallen ze namelijk niet zo heel erg op qua kleur, het is echt een hele subtiele holo. Ik heb de lak gedragen op twee lakken; over een zwarte basislak en over een witte basislak. Ben van mening dat deze Golden Rose zeker beter tot zijn recht komt met een kleur er onder.



Dit zijn twee lagen Golden Rose over een zwarte onder laag. Vond het effect in eerste instantie ook wel wat hebben, maar dan had er denk ik toch ook een derde laag op gemoeten. Hij krijgt een wat paars effect op zwart. Voor de volgende foto's heb ik een witte pearly lak van Catrice gebruikt als onder laag.




Wauw, deze is vele malen mooier! Wat een subtiel kleurtje, zacht, lief en zo mooi holografisch. Niet verwacht eerlijk gezegd, maar heb dit lakje met veel plezier gedragen.

Wat vind jij van deze holografische Golden Rose?



15 reacties:

  1. Deze lijkt een beetje op OPI DS Opulence :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ken ik niet maar hij is vast mooi ;-)

      Verwijderen
  2. Pretty polishes with a very subtle holo effect...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw..! Wat een mooie nagellak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, met de onderste combi is ie mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kleur!
    Ik was ook op de Huishoudbeurs en kan mij ook nog goed herinneren hoe koud het was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan je je nu niet meer voorstellen zeg haha!

      Verwijderen
  6. wauw, echt een heel mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kleurtje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love GR holos, they're so pretty!! I think I have this polish too :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****