Galaxy Nail Art

Nog nooit gemaakt, galaxy nails! Toch heb ik ze vele malen voorbij zien komen. Ze blijven gewoon mooi om naar te kijken. In eerste instantie was het niet mijn bedoeling om galaxy nails te maken, maar kleurrijke "vlekken" op een donkere ondergrond. Dat liep anders toen ik bezig was :-)


De basis laag is Tristam van AEngland; leent zich uitstekend voor galaxy nagels omdat het al zoveel holografische glitter bevat. Daarnaast heb ik Saint George van AEngland gebruikt, een roze holografische lak van Golden Rose en een pearly white van Catrice. De stipjes heb ik gemaakt met een dottingtool en een witte lak van W7.






Dus geen galaxy nails volgens de 'regels' maar ben zelf aan de slag gegaan met een sponsje en de lakken die ik eerder noemde. Heb veel likes gekregen op Instagram, erg leuk! Bedankt volgers :-)

Vanavond is de opening van de Sneekweek. Elk jaar is het een groot feest hier! Naast het feit dat ik niet helemaal fit ben ga ik mijn best doen om elke dag een artikel te posten. Heb nog leuke dingen in het verschiet namelijk :-) Dus hopelijk morgen een (nieuw) artikel online! Heb jij wel eens Sneekweek gevierd?

En wat vind jij van mijn Galaxy nail art?



11 reacties:

  1. margriet kuper10:58

    ziet er leuk uit!! Nee nog nooit naar de sneekweek geweest al woon ik niet eens ver weg. veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a really pretty galaxy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, het ziet er echt vet uit! En Sneekweek? Nooit van gehoord. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw gave galaxy nailart! Vind hem echt ontzettend gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn supergoed gelukt, vind ze erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****