Etos - 122

Ik was op zoek naar die lakjes voor de twee winacties die ik laatst heb gehouden en toen kwam ik ook deze tegen van de Etos. Geen twijfel mogelijk, ik moest deze kopen. Ik heb eerder Etos lakjes gehad en daar was ik tevreden over en zo verwachtte ik dat ook van deze.


Het zullen denk ik de warme temperaturen zijn geweest. Vond de lak dik en moeilijker lakken dan ik gewend ben van de Etos. Had 'm beter voor gebruik even in de koelkast kunnen zetten; dat helpt!
Toch kreeg ik het wel redelijk goed op mijn nagels, maar erg blij werd ik niet tijdens het werkje.
Van de kleur however wel :-)





Wat vind jij van de nummer 122? Ik ga 'm zeker met wat kouder weer proberen of anders zet ik 'm in de koelkast. Ook met dit lakje heb ik een gradient gemaakt, just wait and see.



12 reacties:

  1. Vind het een leuke kleur, eens geen mint groen ofzo. Jammer dat hij niet echt lekker lakte, misschien licht het inderdaad aan het weer. Hopelijk lakt hij later wel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben benieuwd naar de gradient...mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, deze heb ik ook :-) Zo'n mooie kleur! Eén van mijn favorieten van deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb 'm ook, love it!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****