Essie - Madison Ave-hue Nail Art

Op Instagram is deze nail art al voorbij gekomen. Kan mij daar toch niet inhouden om zoiets te posten, als ie net af is! Veel likes en leuke reacties kreeg ik, ben benieuwd wat jij er van vind.


Kun je de nail art nog herinneren die ik op een blauw Essie lakje heb gemaakt? Ik heb zoveel plezier gehad met het maken van die nail art, zowel als de vele leuke reacties op de mooie blauwe kleur en de nail art. Dus besloot ik om de nail art weer te maken. Aan de slag met acrylverf en kwastjes!

Dit keer heb ik wel de ringvinger wat anders gedaan. Ik heb een klein potje met allemaal kleine glitter er in en besloot dat op die nagel te doen. Jammer genoeg zijn de glitters niet helemaal in gelijke vorm maar ach, resultaat mag er zijn!





En, wat vind jij? Het is zo ontzettend leuk om te maken, al was het wel een karweitje... De witte bloemen, daarin een rozig kleurtje, het gele middelpunt en de zwarte stipjes. Over de rest nog niet gesproken! Kan niet uitsluiten dat ik 'm nog een keer maak :-)





22 reacties:

  1. Ohh hij is leuk! En ik vind 'm ook zo geweldig mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit is echt suuuuper mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijken wel stickers ;-) Mooi..!!! :-) Sowieso een lovely kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dat had inderdaad gekund!

      Verwijderen
  6. Wauw, wat mooi!! Zelfs je rechterhand dat is echt een kunst :-)
    Ik vind dat de die bloemen erg mooi gedaan hebt, gebruik je daar zo'n smalle brush voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Rechts is best tricky! Ik gebruik een smal kwastje wat ik nog smaller knip.

      Verwijderen
  7. Heel gaaf! Lekker veel details, ben ik dol op. Echt mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. margriet kuper15:49

    heel erg mooi!! Ben toch echt wel (positief) jaloers op zulke mooie nailarts

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, prachtig gedaan! Zeker een van mijn favorieten van je nail-arts. Blijf er maar naar kijken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, hoe mooi! Ik ben een beetje te onhandig om zulke dingen te maken, maar ik blijf oefenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, echt geweldig! Ontzettend knap dat je dit kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so gorgeous, love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze nailart is echt prachtig geworden! Je bloemen zien er echt realistisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, hier heb je werk aan gehad!? Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****