Essie - Avenue Maintain

Een gelukje! Bij de Etos een afgeprijsd lakje tegen komen van Essie en daarna nog eentje bij Drogist Meindersma (die nu ook DA lakken in het assortiment heeft). Alle twee 50% korting, dus ik had er twee voor tien euro. Een blauwe en roze! Alle twee lakjes uit dezelfde collectie, first, Avenue Maintain!



Essie kwastjes lakken zo fijn vind ik. Ze zijn breed en dik en rond afgewerkt. Je pinknagel is met 1 strook dan ook helemaal gelakt. Ik heb overigens niet perse een voorkeur voor dikkere kwastjes; de dunne kan ik ook prettig vinden om wat preciezer mee te werken.

En deze kleur blauw is echt my cup of tea! Een lief, blauw, creme lakje dat luisterd naar de naam Avenue Maintain.




En, wat vind jij? Hemelsblauw en leent zich perfect voor een nail art. Coming up!





15 reacties:

  1. mooie kleur..idd perfect voor nailart. ik heb zelf alleen de roze van deze collectie..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik ook en volgt gauw :-)

      Verwijderen
  2. I love this shade of blue too - so gorgeous :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi deze heb ik ook van Essie ;-). Echt een heel mooie kleur, ik was (ben!) er ook helemaal enthousiast over!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is zo mooi lief en intens blauw!

      Verwijderen
  4. oh wauw, wat een mooie tint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kleur! Ik begin steeds meer van blauw te houden. Ik heb toevallig deze ook afgelopen week besteld maar moet 'm nog ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blauw en groen zijn echt mijn verslaving :-P

      Verwijderen
  6. Wauw, wat een práchtig lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is nog eens blauw! I love essie haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Like the color of the sky! <3

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****