Essence Sparkle Sand Effect - 156 Me & My Lover

First of all, ik bloos nog van de leuke en lieve reacties van gister op mijn watermarble nail art, bedankt allemaal! Erg leuk om te lezen!
Wat ontzettend gaaf dat Essence nu ook met liquid sand lakjes kwam. Lekker budget! Er zijn er een aantal en ik wist niet zo goed welke te kiezen. Tot ik een swatch zag op Instagram en wist dat het de rode moest worden. Mijn zus heeft 'm voor me gekocht, net als de paper print en tattoo pen van de nieuwe collectie!


Hij leek wel roze, so even snel een streepje op een witte verpakking gedaan... Dus of ie echt rood zou worden betwijfelde ik eerst even. Maar twee laagjes van deze lak en hij is BAM, rood! En mooi, heel mooi!





Je ziet hier niet vaak iets rood voorbij komen. Ik kies toch steeds weer voor blauw, groen en roze. Maar als ik dan weer eens een rode lak op heb ben ik weer verrast en vind ik het leuk! En deze sand is echt top. Mooie rode kleur met gouden shimmer erin, droogt enorm snel en twee laagjes dekken je nagel perfect.
Zeker een aanrader!



16 reacties:

  1. Ik vind 'm echt prachtig! Ik hoop 'm vanmiddag op de kop te kunnen tikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lakje, dat effect is echt gaaf,
    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook en vind hem erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze staat zeker op mijn wishlist! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi lakje! Ik denk toch dat ik m maar aanschaf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf kleurtje! Zelf heb ik de nude versie maar die vind ik echt 10x niets helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou niet zo van die textured nagellakken maar de rode vind ik wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****