China Glaze - When Stars Collide

Zooo, de Sneekweek is voorbij. Wat gaat dat snel zeg... Ongelofelijk! Ben vele avonden weggeweest. Lekker het terras op, Radler erbij en gezelligheid. Heb me geen avond verveeld! Ook de optredens van mijn vader waren echt top, vooral de dinsdagavond in de lokale kroeg kregen ze iedereen op de dansvloer. Ben nog hees van onder andere die avond. Helemaal geweldig. Nu even bijkomen, weer wat normaal eten, drinken en slapen. Ben helemaal stuk :-) Back to NailTalk!

China Glaze kwam een poos geleden uit met een hele mooie collectie. Waar naar mijn idee iedereen op zat te wachten na de beroemde OMG collectie waar iedereen verliefd op was. Kom nu af en toe nog eens zo'n lakje tegen op Ebay voor heel veel geld. Dit keer weer een holografische collectie, al lijkt ie subtieler dan de OMG collectie.


When Stars Collide was de lak waar meteen mijn oog op viel. Prachtige kleur! En moest 'm dan ook hebben... naast de texture lakken van China Glaze kon ik het niet laten om deze ook erbij te bestellen. En ik heb nog geen een moment spijt gehad van deze aankoop.

Heb een aantal foto's in huis gemaakt met een laaghangende zon en een aantal buiten op mijn balkon in de zon. Excuus voor de foto overload, ik kon niet kiezen :-) Geniet mee!









Is ie niet geweldig? Hij is zo fijn, de holografische glitter is subtiel maar het effect is er zeker niet minder om. Aanrader!

Wat vind jij van When Stars Collide?




15 reacties:

  1. mooi, enne...hoe meer foto's hoe beter wat mij betreft hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha dank je Margriet! Soms is 3 of 4 gewoon niet voldoende :-)

      Verwijderen
  2. Ik heb hem ook ! En hij is zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I think this is my favorite of the collection :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mine too! Think I will need another one as well though ;-)

      Verwijderen
  4. Wauw, hij is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel mooie foto's! Van mij mag je altijd zoveel foto's plaatsen hoor ;-)
    De ene laatste foto is echt fabulous, mooie nagels heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat krijg ik steeds lieve reacties van je, dank je wel!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****