Catrice - 15 Denim Moore

Heel veel koop ik eigenlijk niet meer van Catrice of Essence. In het begin wilde ik alles wel hebben, alles wel swatchen voor op mijn blog en er eindeloze nail art creaties op maken. Inmiddels in mijn stash zodanig gegroeid dat ik nu het gevoel heb alles wel te hebben... Maar zo heel af en toe neem ik toch eens wat mee. Zoals dit keer; Denim Moore!


Denim Moore is een blauwe lak met een hele subtiele shimmer er in. Het geeft een mooie glans aan de lak! Vind het een lief kleurtje, die makkelijk lakt en met twee lagen perfect dekt.





Het is een fijn en makkelijk lakje. Droogtijd is vrij snel, dekking is goed en dan heb je ook meteen een lief glanzend blauw lakje als mani. Benieuwd hoe dit lakje er met een leuke confetti topcoat er uit ziet? Hou NailTalk in de gaten :-)


Volg mij met Facebook en blijf op de hoogte van NailTalk en leuke winacties!

9 reacties:

  1. Prachtige kleur, hè? Ik heb 'm ook! Ben er helemaal verliefd op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtig kleurtje! Ben benieuwd hoe hij is met een confetti topcoat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this color - need to try it soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best een mooi lakje, lijkt een beetje op een kleur van zoya die ik heb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze ook, maar nog nooit gedragen volgens mij. Toch maar eens doen snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dit is een mooie kleur. Deze wil ik!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****