AEngland Trio - Nail Art

De drie Aengland lakken moesten nog een ander doel dienen dan mij vermaken met hun pracht. Een nail art! En gezien ik nu wel zo'n beetje weet hoe nail arts te maken met behulp van plakband kon ik het niet laten dat dit keer ook te gebruiken.


Ik heb gewoon maar willekeurige figuren gemaakt op elke nagel. Niet echt een terugkerend patroon maar gewoon gedaan wat ik in mijn hoofd had. Ik heb nog 1 andere holografische lak gebruikt en dat is eentje van Golden Rose en dat is de roze die je ziet in de nail art. Holo overload!





Het verschil tussen de groen en blauw op de pink zie je bijna niet! Gelukkig kon ik nog wel het zonnetje van die dag pakken om foto's te maken. Ik heb tot een uurtje of 4 zon op mijn balkon en als ik later aan het nail arten ga dan moet ik het hebben van zon die door het voorraam komt later. Wat vind jij van deze nail art?




10 reacties:

  1. I love this one - it's gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw dit is geweldig! heeeeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig! Die groene kleur springt er voor mij ook echt uit terwijl ik eigenlijk niet zo van het groen ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige nail art!! Fantastische holo's! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind je ringvinger het mooist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****