AEngland swatch - "The Legends" Ascalon

De derde en laatste van de AEngland lakken die ik heb. Al zou ik heel graag Briar Rose/ Sleeping Beauty willen hebben en Lake of the Lake, die staat op mijn wishlist. Ooit zal ik ze kopen, maar mijn budget laat dat nu niet toe. Ascalon is een mooie lak, een soort duochrome aka holografische lak.


Eerlijk is eerlijk, hij lijkt wel meer paars dan iets anders op de foto. Hij viel dus ook een klein beetje tegen. Met een bepaalde lichtinval zie je wel paars, maar over het algemeen lijkt het een donkere, zilveren lak.



Deze foto's zijn binnen gemaakt met daglicht. Vind 'm wel mooi, maar denk dat mijn verwachting wat hoger lag door de Tristam en Saint George. In de zon is de lak dan wel weer mooi....




Met dit zonnige weer zijn alle holo's mooi, lakken waar je naar blijft kijken! Ook hierop een zomerse nail art gemaakt die gauw te zien is hier.
Wat vind jij van Ascalon?



11 reacties:

  1. Echt een mooie kleur! Je blijft er inderdaad maar naar kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de anderen waren idd mooier maar deze heeft ook wel wat!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik dus ook, die andere zijn wel mooier!

      Verwijderen
  3. Heel gaaf, maar het zonnetje heeft 'ie wel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, anders is ie toch wat saai vind ik...

      Verwijderen
  4. Prachtig kleurtje dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Apart kleurtje maar wat een prachtige shimmer zit er in!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****