WINACTIE #2 - Win 4 Miss Sporty lakjes!

Op mijn Facebook pagina heb ik het al aangekondigd, de tweede winactie. Ook heb ik je gevraagd om mij te laten weten wat je handig vind, een Rafflecopter formulier of de stappen beschrijven in een comment. Daar kwam toch wel uit dat de Rafflecopter voorkeur had. Doe jij ook mee?


Zijn dit niet heerlijk zomerse kleurtjes? Ik kan lang doen over keuzes maken, maar deze was gauw gemaakt. Hoe je mee kunt doen?

- vul de Rafflecopter in en je gegevens en acties worden opgeslagen

Welke lakjes zijn dit? Ze hebben geen namen maar nummers. Van links naar rechts:
- 3094
- 3057
- 2327
- 3081



De winactie loopt t/m 22 juli 2013. De winnares krijgt persoonlijk bericht.  Heel veel succes!


a Rafflecopter giveaway

PS: De prijs is niet inwisselbaar voor geld. Er kan niet over de prijs onderhandeld worden. De prijs wordt eenmalig weggegeven. De winnares moet reageren binnen een week anders wordt er een andere winnares uitgekozen. Ik ben niet verantwoordelijk hoe de prijs bezorgd wordt; ik zal de prijs zo zorgvuldig mogelijk verpakken. Deelname alleen voor NL.

6 reacties:

  1. Jammer dat ik geen twitter heb, maar verder gelukkig wel alles gedaan!
    Nu maar duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem17:15

    ik doe mee! Alles gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita H.01:54

    Ik doe ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes gelukt. Nu duimen maar. ♥

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****