Swatch Sally Hansen - Ballet Rouges

Hoewel ik het niet veel draag vind ik roze toch echt een mooie kleur. (Zeg ik terwijl ik op de bank lig in een roze trainingsbroek en roze vest haha) Qua lakjes ga ik vaak voor groen en blauw, het is het eerste waar mijn oog op valt als ik meerder kleuren bij elkaar zie. Maar dit kleurtje heb ik al een aantal keren gedragen, me love it!

Ik heb nog andere lakken van Sally Hansen en die hebben voor mij allen wat gemeen; ze zijn allemaal erg dun maar de dekking is wel erg goed. De eerste keren lakken met zo'n lakje kan best tricky zijn; het kan zo je nagel "aflopen" als je er teveel op doet. (of je zet je kwastje op de nagel een stukje van de nagelriem af om een klein beetje ruimte te houden en het loopt gewoon naar je nagelriem, grrrr!) Pas bij de derde keer kon ik merken dat de substantie iets dikker werd. Hoewel dun, ben ik wel erg tevreden over Sally Hansen.





En? Mooi kleurtje toch? Hij is lief en zacht, precies waar ik van hou. Stootte natuurlijk mijn ringvinger. Is meestal zo dat daar een deukje in komt.
Wat vind jij van Ballet Rouges van Sally Hansen?

En nog een vraag aan jou: Ik ben klaar voor de tweede winactie, zal ik de Raffelcopter gebruiken net als de vorige keer (dat programma waar je je kunt "opgeven") of een reactie bij de comments alleen met welke stappen je hebt doorlopen?  #dtv





23 reacties:

  1. wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi, zacht kleurtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kleur, die zou ik ook wel willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleur, perfect roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief kleurtje! Sally Hansen is een fijn merk geloof ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's a pretty color on you, i wish I could wear this type of color...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, makes my hands really brown at the moment :-)

      Verwijderen
  7. Erg leuk kleurtje! En zo'n rafflecopter is altijd handig voor winacties!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zeker handig, tot nu toe zijn we het wel zo'n beetje eens dat ik 'm weer ga gebruiken!

      Verwijderen
  8. Idd een mooie zachte kleur, daar hou ik ook wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje! Heel zacht :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****