Swatch Maybelline - 651 Cool Blue + winnares winactie #1

En dit is het tweede lakje wat ik tijdens de 1+1 gratis actie haalde van de Kruidvat. Een mooie, lichtblauwe kleur waarvan ik mij later besefte dat ik daar nog wel 3 anderen van heb, bijna hetzelfde. Maar een nieuw lakje is altijd goed, toch?


So here it is. Cool Blue! Heerlijk zomers, pastelachtig kleurtje waar ik wel weg mee weet. Heb er nog een leuke nail art op gemaakt, die komt gauw online! Wederom is mijn verhaal niet anders dan bij de Urban Turquoise van Maybelinne, de dekking is goed, het flesje is hetzelfde. Hier de swatches. En ook bij deze foto's is de eerste foto met 1 laag lak.





Is het niet een prachtig kleurtje? Vind 'm heerlijk zomers. Hij doet zijn naam wel eer aan, want het is inderdaad een coole blauwe! Hier ook een leuke nail art op gemaakt, hou de site in de gaten! Wat vind jij van dit lakje?

En dan nu, niet geheel onbelangrijk, de winnares van de winactie #1 is Viv Nailarts! Als het goed is heb je een email van mij ontvangen. Heel veel plezier er mee!















10 reacties:

  1. leuk kleurtje! Leuk ook als ondergrond voor een art, al heb al een idee dat je er wat mee ga doen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleur, echt heel leuk! En gefeliciteerd aan viv nailarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi, zomers lakje!
    Gefeliciteerd Viv!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje & Gefeliciteerd Viv!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow jemig! Heerlijk zwembad blauw lekker gevoel krijg ik erbij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Gefeliciteerd Viviana :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik ben ook zo'n muts he... Ik had niets in de gaten, totdat ik gisteren avond weer eens in mijn mail keek! Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's a gorgeous blue, so *clean* somehow :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****