Swatch Maybelinne 120- Urban Turquoise

Mijn voorliefde voor groen en blauw bleek ook wel toen er een actie verscheen waarbij je 2 Maybelinne lakjes kon kopen voor de prijs van 1. Volgens mij bij de Kruidvat! De twee die ik heb meegenomen zijn blauw en een turquoise kleur. Was wel benieuwd naar Maybelline, nog nooit een lakje van gehad.



De dekking is erg goed. De eerste foto is namelijk maar met 1 laag lak! Erg tevreden over. De rest van de foto's zijn met twee lagen.






Ik moet wel bekennen dat ik het flesje niet handig vind. De hals is vrij hoog en smal. Had een aantal keren dat mijn kwastje als het ware bleef hangen en ik bijna het flesje omgooide. Dat is wat mij opviel, maar went ook wel weer. De dekking is goed, de kleur is super en glanst mooi. Op deze lak heb ik ook een nail art gemaakt die binnenkort online komt!

Wat vind jij van Urban Turquoise?

Doe jij al mee met mijn WINACTIE? Hou mijn blog in de gaten, binnenkort komt er nog 1 online!


Liefs, Miriam





14 reacties:

  1. Gevaarlijk om met deze nagellak je nagels te lakken ;-) Gelukkig is 'ie niet helemaal omgevallen! Mooie kleur! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha viel mee hoor, maar de hals is zo hoog en smal. Gewoon niet praktisch!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kleur! Ben ook benieuwd naar de nailart :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De nail art heb ik veel wauw's op gekregen haha, dus ben benieuwd wat jij vind!

      Verwijderen
  3. Ik ken ze al een tijdje van uit Duitsland en vind ze super! En ook deze is idd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! Fijn dat de dekking zo goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het flesje niet zo handig is. De kleur is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's so pretty, lovely color!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur en finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! I have Maybelline Colorama nail polish with the same name, but in the old kind of bottle (it seems they look similar :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That's funny! Do you think it's exact the same color??

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****