Snake Tail - Nail Art

Hoe moest ik deze nail art nu een naam geven. Lastig... Het eerste wat in mij op kwam was snake tail, dus heb het daar maar bij gelaten! Ik hoop dat je het er wat in kunt zien. Dit idee heb ik echt "gestolen". Ik heb het voorbij zien komen als ik op de struin ging voor inspiratie. Helaas kan ik de maker geen credits geven, want ik heb geen idee van welke website dit komt...


Ik heb 2 verschillende lakken gebruik en een witte acrylverf van het merk Amsterdam. Merk dat ik daarmee handiger mee kan werken, vooral als ik wat preciezer wil zijn. De roze lak is een lak van de Hema en de grijze is een lak van Catrice.

Hier mijn creatie!




Baalde wel dat er al vrij snel een stukje chipte op mijn ringvinger. Had ik eerder foto's moeten maken denk ik! Maar wat een leuke en makkelijke nail art. En oh, ik heb toch de blog gevonden via het zoeken in mijn NailDesign app, hier is de link, echte een leuke blog: http://blognailedit.blogspot.nl/

En dames, nog bedankt voor de leuke en lieve reacties op mijn post van gister! <3

Wat vind jij van mijn Snake Tail Nail Art?






6 reacties:

  1. Nice design! It looks not only like snake to me, but also like octopus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! And yes, that would've been a better name! :-)

      Verwijderen
  2. Gaaf is-ie geworden! Ik vind hem eigenlijk ook wat meer op een octopus lijken hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****