Pinkish Gradient Nail Art

Een mooie gradient maken is nog zo makkelijk niet. Althans, dat dacht ik. Ben eens even wat research gaan doen en filmpjes op YouTube bekeken. Had er een hard hoofd in of het mij zou lukken; het lijkt altijd zo makkelijk als een ander het doet. Maar het is gelukt en toch wel wat verslavend :-)


Wat heb ik gebruikt? Twee lakken; zoals op de foto te zien Sally Hansen Crinoline (heel mooi net niet wit-roze lakje) en een lakje van de Hema, een oude; nummer 25. Een make up sponsje, wattenstaafjes en nagellak remover. Wat je ook zou kunnen doen is plakband gebruiken om je nagel heen zodat je minder schoonmaak werk hebt na de tijd.

Ik laat je een tutorial zien van The Nailasaurus die ik heb gebruikt , zij maakt de meest prachtige nail arts!


Ik heb het niet helemaal gedaan zoals hierboven staat. Ik heb de lak rechtstreeks op het sponsje aangebracht en dus ook niet de twee kleuren 'gemengd' zoals zij hier doet. De truc is dat je van boven naar beneden gaat met het sponsje zodat de twee kleuren zichzelf mengen als het ware op je nagel en je de mooie vloeiende lijn krijgt. Dit is hoe het bij mij is geworden.





Ik vind het toch goed gelukt! Al is het best tricky om elke nagel een beetje dezelfde tint te geven. De een kan wat donkerder uitpakken als de andere nagel, let daar goed op. Ik heb hier een nail art op gemaakt waar ik trots op ben. Heb mijn inspiratie geput in wat ik heb meegemaakt even geleden. Just wait and see ;-)

Wat vind jij van mijn gradient?


14 reacties:

  1. margriet kuper11:19

    heel mooi geworden! heb t laatst ook een keer gedaan met 3 kleuren;moet nog even oefenen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vergt ook wat oefenen maar met deze techniek en wat voorzichtigheid moet het vast lukken!

      Verwijderen
  2. Oh deze is erg mooi geworden! Handige tip, ga ik ook eens proberen :-) Het is altijd erg lastig om het verloop zo mooi te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het ook, blijven proberen, gaat echt lukken uiteindelijk!

      Verwijderen
  3. Netjes! Mooie kleuren ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan! Hihi ik gradient ook altijd op de Nailasaurus manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, je nagels zijn echt mooi! Ik heb dat lakje van de Hema ook, echt een mooi kleurtje, vind ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****