Kleancolor - 65 Salsa

Een gouwe ouwe. Dit lakje heb ik al zo lang! Heb 'm ooit op mijn blog willen posten maar de foto's waren achteraf echt niet mooi. Mijn nagels waren op dat moment in slechte staat en had mij voorgenomen om 'm dan later weer te swatchen voor goede foto's. Doe ik dus ook, alleen wel heel veel later ;-)


De foto's waren slecht zoals ik al zei en met dit lakje is dat ook erg goed zichtbaar. Hij laat echt alles zien! Mijn nagels zijn nu in vrij goede conditie en daarom durfde ik het nu aan. Ook is Salsa vrij streperig, wat ik wel jammer vind. Hoe netjes je ook lakt, je ziet het toch. Zonde eigenlijk, want hij is wel erg mooi. Een mooie duchrome van roze en goud. Op de foto's draai ik mijn hand steeds meer naar beneden zodat je het effect mooi ziet.





Is het niet een lief lakje? Hij is niet heel opvallend op je nagels, zelfs het roze is erg subtiel. Maar het is een mooie duochrome die met twee lagen dekt. Om 'm iets spannender te maken heb ik wat glittersteentjes gebruikt. Subtiel maar meteen opgevrolijkt!



Wat vind jij van Kleancolor's Salsa?




15 reacties:

  1. Wow die metallic glans is echt geweldig! Wel jammer dat dit soort lakjes precies altijd streperig zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik ook jammer, daarom heb ik eigenlijk ook niet meer van deze lakken.

      Verwijderen
  2. Raar kleurtje moet ik zeggen, leuk voor een nail art dus super dat je er iets mee gedaan hebt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apart lakje, wel mooi. Leuke nailart ervan gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje en je nagels zien er zo verzorgd uit! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an amazing shift of colors in this rose-golden polish!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lak! Vooral het duochrome effect vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook, dat maakt de lak speciaal!

      Verwijderen
  7. Hij is echt zo mooi! Ik heb alleen helemaal niet het probleem dat ie alles laat zien... Je hebt hem ook zeker leuk opgeleukt met de steentjes :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****