Inspired by a Pattern - Nail Art

Schrik niet! Het is NailTalk maar :-) Ik was toe aan verandering. Een soort nieuw begin ofzo... Dus meteen mijn header aangepakt die een stuk kleiner is nu, en wat een frissere layout. Ben er blij mee! Wat vind jij?

Herken je dat? Je loopt op straat, je kijkt tv, of je let op iemands kleren. En dan valt je oog op een patroon waarvan je denkt; hey, dat is leuk voor een nail art! Ik heb het geregeld maar of ik er nu werkelijk wat mee doe, eigenlijk nooit. Maar een zomer jurkje wat ik op vakantie aan had ging wel goed samen met het lakje wat ik op had...


Dit is het patroon van mijn jurkje. Een paar jaar geleden heb ik die eens bij H&M gekocht in een opwelling, want ik heb 'm echt nooit gedragen. Tijdens de voorbereidingen voor mijn vakantie kwam ik 'm in de kast tegen en heb besloten om 'm mee te nemen. En vlak nadat ik terug was, deed ik het lakje van Maybelinne op en dat deed mij wel wat denken aan dat jurkje. En zo is het ontstaan :-) Hier het resultaat!





Het is zo vrolijk geworden! Heb het design gemaakt met acryl verf en bekijk het artikel van gister voor de swatch van het Maybelline lakje. Wat vind jij van deze Inspired by a Pattern?






21 reacties:

  1. Heel erg leuk, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is totally pretty - I love the inspiration and the colors you chose - beautiful result!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit, lekker zomers!
    Ik heb van de H&M een topje met diezelfde print, van 2/3 jaar geleden volgens mij ;-)

    Leuk je nieuwe lay-out trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die wou ik later ook hebben maar was helaas uitverkocht! En blij dat je de nieuwe layout leuk vind!

      Verwijderen
  4. Prachtig! Ziet er vrolijk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi geworden, ik ga het ook eens proberen :) xC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan, het ziet er inderdaad vrolijk uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je layout ziet er goed uit! leuke nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw deze vind ik leuk!
    Erg goed gelukt ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Thank you Zebra-nails, compliment!

      Verwijderen
  10. Mooi gedaan, ze lijken heel goed! Lekker zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je site ziet er inderdaad weer lekker fris uit. En ja ik heb het ook vaak, maar vergeet er altijd iets mee te doen. Maar jij hebt het wel gedaan, en wat mooi s het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je! Leuk om te horen. Was tijd voor vernieuwing en nu het zonnetje er is wilde ik voor wat vrolijks gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****