Happy Summer - Nail Art

Geniet jij ook volop van de zomer? Wat heerlijk die zon. Waar het al niet goed voor is! Het leven is gewoon een stuk aangenamer. Mensen zijn vriendelijker in mijn beleving, je hebt eerder contact, lekker ijsjes eten, een Radler drinken met een vriendin op het terras, bruine teint en vitamientjes. Daar hoort ook een happy summer nail art bij, eens?


Personal
Eerlijk gezegd heb ik een zware periode achter de rug. Ik heb mijn relatie beëindigd waarin ik de laatste tijd niet gelukkig was, heb een allergische reactie gehad op de antibiotica die ik preventief moest nemen voor mijn kaak implantaat en zo nog een aantal kwetsingen die veel energie hebben gekost. Vele tranen zijn gevloeid. Blij dat ze stroomden. Maar mijn ogen zijn geopend. Ik geniet weer, ik geniet van de lieve mensen die ik om mij heen heb! En de zon en warmte maken zoveel beter! Daar hoort een happy nail art bij, vind je niet?




De basiskleur is trouwens C'est La Via van Essence uit de oude collectie. Echt zomers kleutje! Ik heb takjes geschilderd met acrylverf en daar stipjes nagellak op gedaan. Wat vind jij van deze nail art?

EDIT: de winnares van de winactie is te lezen op Facebook!


13 reacties:

  1. This really is totally summer-y - beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooooi!
    Je nagels hebben een mooie vorm trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je door zo'n rot tijd moest, je nailart is we erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gelukkig wel :-) Lief, dank je!

      Verwijderen
  4. Ooooh heerlijk die kleurtjes! Lekker vrolijk ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En daarbij... Soms heb je kleur nodig om nog beter in je velletje te zitten! Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent!

      Verwijderen
    2. Wat ontzettend lief. En ja, zo'n kleur maakt lekker vrolijk!

      Verwijderen
  5. Inderdaad erg zomers, leuk! En veel sterkte, ik weet zeker dat je er zekerder en gelukkiger uitkomt <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en ik denk dat je gelijk hebt!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****