Green Ombre - Nail Art

Ik kom er niet meer uit. Wat is nu Ombre en wat is nu Gradient? Beide betekend kleurverloop. Dus wat is nu wat? Ik heb eens goed rondgekeken op blogs en daar werd ik ook niet wijzer van. Er was maar 1 blog die het verschil beschreef en wat nu wat was. En dat is The Swatchaholic.


The Swatchaholic schrijft dat de nail art die ik je vandaag laat zien een Ombre nail art is. Zo heb ik 'm dan ook maar genoemd... Al is er wel twijfel. Overal zie je het verschillend op internet voorbij komen.
Zou gewoon allebei heel goed kunnen? Wat The Swatchaholic ook schrijft is dat een gradient een kleurverloop is op 1 nagel; dus meerdere kleuren op 1 nagel. Dat houdt in dat Ombre nagels dus een kleurverloop inhoudt wat vanaf je duim naar pink (of andersom) op elke nagel een kleurtje doet dat van donker naar licht afloopt (of andersom). Hou je het nog bij?

Ik weet het niet meer... Vanaf het begin heb ik altijd gedacht dat de nail art die ik je nu laat zien een Ombre is. So here we go :-)





Wat vind jij? Bij toeval kwamen de potjes zo op de tafel te staan toen ik mijn zus haar nagels aan het doen was en had meteen mijn lakjes voor Ombre klaar staan :-) Echt mijn favo kleurtjes, vooral de middelvinger.

Wat vind jij een Ombre en wat vind jij Gradient?


Doe jij al mee met mijn winactie? Win 4 Miss Sporty lakjes!




11 reacties:

  1. Ik vind het kleurtje op je middelvinger ook het leukste! Maar erg leuk gedaan zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a really pretty ombre, I like the colors you chose for it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12:00

    erg leuk zo...had ik laatst ook gedaan met paarstinten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, ik ben dol op dat soort kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, en ook een pak makkelijker dan de echte ombre op 1 nagel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan zo! Vind de kleur op de ringvinger heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes! ik houd wel van blauw tinten!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****