Gray Orange - Nail art

As promised, the nail art waar ik het over had laatst! Ik probeer toch altijd een nail art te maken van de lak die ik op dat moment draag. De paarse lak van Calvin Klein was mooi maar op en duur ook wat saai Dat kan  ik soms zo hebben met alleen een kaal lakje ;-)
Plakband, een ander lakje en wat steentjes verder kwam dit er uit.



Ik heb een koraal lakje van Essence gebruikt uit de oude collectie; C'est la Vie. Echt een heel mooi zomers kleurtje! En gezien ik nooit eerder iets van studs of dergelijke heb gebruikt wilde ik dat nu eens wel doen. De Action heeft me aangemoedigd, haha.





Hij is leuk geworden he? Lekker vrolijk en makkelijk te maken. Wil je de swatch zien van deze Calvin Klein lak? Kijk dan hier.  Heb jij wel eens zoiets gemaakt?



12 reacties:

  1. Leuk! Ik ben zo dol op die 'driehoek' style, volgens mij misbruik ik hem een beetje in frequentie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat leuk! Het is makkelijk en staat zo leuk!

      Verwijderen
  2. ik vind 'm echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw gave strakke nailart, me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, lekker classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this combo a lot, and the rhinestone completes it so nicely!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan. Netjes met die studs :-) ik heb die ook van de Action.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****