China Glaze swatch- Itty, Bitty & Gritty

Iedereen kent inmiddels de textuur lakjes wel. Of ze nu van Milano zijn, China Glaze, P2, Sally Hansen... het maakt niet uit. Het zijn allemaal lakjes met textuur, oftewel, ribbels en korrels. Liquid Sand!
Ik wilde heel graag 2 lakjes hebben van de China Glaze collectie en die heb ik gescoord.




Twee heb ik gekocht, Itty, Bitty & Gritty (echt mijn favoriet) en Bump & Grind, die donker roze is (de laatste twee op de foto). Maar nu eerst de swatch van Itty, wat een heerlijke kleur!
Ik heb verschillende foto's gemaakt. Foto's zonder topcoat, foto's met de topcoat net aangebracht en foto's met de topcoat die al droog is. Grappig om te zien hoe de topcoat langzaam 'verdwijnt' in de lak.

Eerst zonder topcoat:




De nog natte topcoat:


Droge topcoat:



Het is wel een raar gevoel, alsof je schuurpapier op je nagels hebt. Maar dat went wel gauw! Met topcoat vond ik toch iets leuker staan, ik denk vanwege het subtiele glansje wat er op zit. Heb al vrij bruine handen e door dit kleurtje helemaal!
Wat vind jij het mooist?





8 reacties:

  1. Wat een gave lak! Je lijkt er echt heel bruin door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. margriet kuper22:53

    draag zulke lakken zelf liever zonder topcoat, deze is wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik echt het allermooist! Als ik er nog eentje koop is het deze. Wat een heerlijke kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I still haven't gotten my first textured polish - of any brand LOL
    But I think I would prefer it with topcoat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind 'm prachtig! zonder topcoat vind ik 'm wel mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kleurtje! Ik weet nog steeds niet of ik het zanderige effect wel zo mooi vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf vind ik het vooral zonder topcoat erg mooi, de kleur is sowieso gaaf

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****