China Glaze - Bump and Grind

Itty Bitty Gritty kwam al voorbij en nu is Bump and Grind aan de beurt. Een lekkere felle kleur met textuur! Ik heb twee van de Texture reeks gekocht, de andere kleuren vond ik ook wel leuk maar de twee die mij het meest aanspraken heb ik aangeschaft. Bij Itty Bitty Gritty gaven jullie aan de lak het mooist te vinden zonder topcoat. Ik heb bij deze lak wel weer een topcoat gebruikt... Excuus :-)


Ultieme zomer kleur dit. Al zou ik het ook gewoon dragen in de winter; ik trek mij daar nooit zoveel van aan. Zo vind ik de nieuwe collectie "Autumn Nights" van China Glaze ook erg mooi, maar die kleuren zijn vrij donker. En toch moet ik echt gaan sparen om een aantal aan te schaffen, ze zijn prachtig.

Maar hier de swatch van Bump and Grind!






Zoals ik al eerder schreef, het is wel wennen om "schuurpapier" op je nagels te hebben. Maar nu ik deze heb gedragen als tweede went het al sneller. De lak dekt goed met twee lagen en droogt snel!

Wat vind jij van Bump and Grind?



11 reacties:

  1. ik vind 'm héél gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. margriet kuper17:10

    deze foto's zijn ook met topcoat toch? Ik vind hem wel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, bij Itty Bitty Gritty las ik dat de meesten zonder topcoat toch wel het mooiste vonden. Maar met topcoat vind ik toch net iets leuker...

      Verwijderen
  3. Mooi gelakt! Speciaal maar zeker de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks very bright, bold and fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Big like! I'm loving textures lately :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****