Calvin Klein - Red Wine swatch

Zoals ik de laatste keer schreef gebeurd er veel in mijn privéleven en ben ik er even lekker tussenuit geweest naar Almere. Aldaar twee lakjes van Calvin Klein gescoord voor 3,99 elk bij de Big Bazar. Ik was benieuwd of deze Red Wine mij zou gaan bevallen qua kleur en of die ook zo snel zou chippen...


Bij de eerste laag wist ik niet... Is dit wel wat voor mij? Hij leek wel meer roze dan rood en knalde van mijn nagels af. De twijfel sloeg toe, maar bij laag twee werd ik wel blij. En laag drie helemaal! Natuurlijk, 3 lagen voor een lakje is niet echt leuk. En prettig lakken doet dit lakje niet. Is veel werk! Maar deze werd mooier en mooier. Moeite waard!






Zie je de laatste foto? De rode shimmer in de lak is iets waar ik naar blijf kijken. De hele dag werp ik blikken op mijn nagels. Wat een fantastische lak! Ik ben groot fan. En hoewel hij 3 laagjes nodig heeft, niet heel fijn lakt, zal ik deze zeker weer dragen. Hij chipte gelukkig niet zo snel, heb 'm afgedekt met twee verschillende topcoats van Essence in de hoop dat ie langer bleef zitten en dit heeft denk ik wel geholpen.  Love it!    Wat vind jij van Red Wine?





11 reacties:

  1. Oh op de eerste foto begon ik ook te twijfelen of het wel klopte ;-) Maar wat een mooie kleur! Heel mooi diep rood, super kleurtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kleur! Die kleine glittertjes zijn inderdaad echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een super mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is so beautiful, gorgeous and vampy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waauw, wat een super kleur! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een aparte maar mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****