Calvin Klein - Gray Purple swatch

Er gebeurd nog al wat in mijn privéleven. En ik moest er eventjes tussen uit. En dan eventjes alleen. Shoppen. Lekker eten. Lezen in de trein. En, belangrijkst, shoppen. So I did!


Ik was in eerste instantie op zoek naar een Primark. En de dichtstbijzijnde voor mij is in Almere. Een dagkaart van de NS had ik tot mijn beschikking en een paar uurtjes later was ik in Almere, jeej!
Als je het station uit komt dan kijk je meteen uit op een gigantisch gebouw waar Primark op staat, dat is goed binnenkomen. Dus ben daar meteen maar naar binnen gegaan. Heb aldaar wat leuke tanktops gekocht voor 2,50 elk, een vest en een sjaal. Toen ik verder liep zag ik vanuit mijn ooghoek de Big Bazar, weer een jeej!
Daar heb ik een aantal fotolijstjes gehaald, arganolie en een tweetal lakjes van Calvin Klein voor 3,99 elk.
Ik laat je nu de swatch zien van de paarse Calvin Klein lak, Gray Purple.


Mijn allereerste Calvin Klein lakje! Eerlijk gezegd, ik zou het anders nooit hebben gekocht. Want ik weet niet eens hoeveel ze gewoon kosten, maar weet wel dat het een prijs is die ik nooit zou betalen. Maar 3,99 is een leuk prijsje! Hier de swatches.




Een knal paars kleurtje, heerlijk! Hij dekt goed met twee lagen. Maar wat mij tegenviel was dat de lak vrij snel chipte. Misschien ligt het aan het feit dat ik nu andere topcoats heb dan ik gewend ben, maar de volgende chipte de lak al. Balen! En dat voor een Calvin Klein lak, ja daar verwacht ik dan toch meer van.
Maar de kleur is mooi en de glans ook.  Wat vind jij van Gray Purple?





7 reacties:

  1. margriet kuper21:18

    dit is een mooi kleurtje!! Ik heb vorige week ook nog in de big bazar bakken geneusd,maar zat weinig soeps meer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kleur! Echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur is dit! Bij ons hadden ze dit kleurtje niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, that is a super pretty purple!!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****