Blue Splatter - Nail Art

Weten jullie nog de splatter nails die ik een aantal maandjes geleden heb gemaakt? Wat ontzettend leuk om te doen. Wel lekker messy maar leuk en het resultaat is op elke nagel verschillend. Wilde nu een splatter design maken op blauwe nagels.


Ik heb een gele kleur, donkerblauwe, witte en koraalkleurige gebruikt voor deze nail art. Je kunt uitzoeken wat je wilt aan kleuren met deze nail art! De blauwe lak die ik als basis/ ondergrond gebruik is de lak van Maybelinne, 651 Cool Blue, te zien in mijn vorige post.

Dus wederom aan de slag met een rietje, papier, plakband en remover. Let's go!





Mijn Blue Splatter, wat vind jij? Ik vind 'm geslaagd! Ik heb met een glitter striper van Janet toch nog wat accentjes hier en daar er op gedaan, voor een extra opvallend effect. Hij is vrolijk!

Wil je weten hoe ik dit heb gedaan? Klik dan even op het Stap voor Stap tabblad boven aan de pagina.



16 reacties:

  1. wat leuk gedaan! Ziet er super gaaf uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Is ook erg leuk om te doen

      Verwijderen
  2. Geweldig! Leuk bedacht zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staan op YouTube wel tutorials hoe dit te maken en ik heb er zelf ook eentje staan van splatter nails bij het tabblad "Stap voor Stap nail arts"

      Verwijderen
  3. Persoonlijk vond ik dat met het blauw-goud gaver, dit vind ik op de een of andere manier net iets te druk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan, je kunt het ook rustiger maken als je wilt. Met minder kleuren en misschien de nagellak verdunnen of verf gebruiken.

      Verwijderen
  4. Onwijs gaaf, love het effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan! wil ik ook ooit nog eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I TOTALLY!!! love this one, looks like a real splatter painting on a canvas - beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt kunstwerk op je nagels! Super tof! Ik wil het eens proberen met mijn glow in the dark lakjes :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****