AEngland swatch - "The Legends" Saint George

Vanaf het moment dat ik ze voorbij zag komen was het toch wel liefde op eerste gezicht. Maar wat zijn ze duur zeg! Mijn WW hield mij steeds tegen. Have to stick to budget! Via Facebook las ik over een hele mooie actie, geloof van Enchantra, die samen met nog een actiecode er voor zorgde dat ik 3 lakken voor de prijs van 2 had. Dat vond ik de moeite waard. En dat hebben ze bewezen!


Het is zo'n lak waar je de hele tijd naar blijft kijken. In het daglicht, in de zon, met flits...
Wat kan ik er verder over zeggen, kijk maar mee.





Vooral de laatste foto vind ik erg mooi. Ik heb er nog twee gekocht, een blauwe en grijze. Die komen zeker nog op NailTalk! En nu met dit mooie weer ga ik ze zeker weer dragen.
Wat vind jij van Saint George?



13 reacties:

  1. margriet kuper11:26

    heel erg mooi kleurtje!! heb zelf nog geen lakken van dit merk maar misschien moet ik binnenkort toch maar eens kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik maar doen... Enchantra heeft geregeld leuke aanbiedingen!!

      Verwijderen
  2. Wauw, prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa deze is ook zooo mooi! Ik heb hem ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag vandaag ook al een AEngland lak bij jou voorbij komen :-)

      Verwijderen
  5. Wat een super toffe kleur! Die laatste foto is super!
    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die vind ik ook het mooist, geeft de lak het mooiste weer!

      Verwijderen
  6. It's one of the prettiest green holo's - I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groen is normaal niet zo mijn kleur.. maar wauw wat een mooie lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG! Ik koop niet zo heel vaak lakjes meer (heb er al zoveel inmiddels) maar AEngland wil ik nog best graag. Alleen zo prijzig, hè..

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****