WINACTIE #1 - Doe mee en maak kans op lakjes van W7!

Als je m'n blog in de gaten hebt gehouden heb je kunnen lezen dat ik aan het brainstormen was over een winactie. Heb er al een poosje over na zitten denken, over wat dan weg te geven. Ben de stad in gegaan en heb het gewoon simpel gehouden; ik geef nagellak weg! En niet 1 keer maar 2 keer, de tweede winactie volgt gauw!


Ik heb een Facebook fanpage gemaakt en dat wilde ik eigenlijk wel vieren. Wat je moet doen om deze winactie te winnen is dus onder andere mijn Facebook page liken en mijn winactie delen. Dit kun je allemaal aangeven in de Rafflecopter hieronder.

Welke lakjes geef ik weg? Allen zijn van W7 en het pakketje heeft een waarde van 10 euro.
Van links naar rechts:

- 97 Lava Flow
- 26 Purple Paradise
- 1 Envy
- 116 Multi Dazzle



De winactie duurt t/m zondag 7 juli 2013. Door middel van het ingevoerde emailadres zal ik contact met de winnares opnemen. Doe je ook mee?


a Rafflecopter giveaway




PS: De prijs is niet inwisselbaar voor geld. Over de soort prijs kan niet onderhandeld worden. De prijs wordt eenmalig weggegeven. De winnares moet reageren binnen een week anders zoek ik een andere winnares. Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe het pakket bezorgd wordt; ik zal de prijs zo zorgvuldig mogelijk verpakken. Deelname alleen voor NL!

13 reacties:

  1. Super leuke winactie! Ik doe mee!
    Ik heb helaas alleen maar 1 kans omdat ik geen FB heb :(
    Good luck iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lakjes. Ik ding graag mee naar deze geweldige prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem20:41

    ôooooh super actie^^. Zou deze wel graag voor mijn mama willen winnen, ze is namelijk dol op lakjes^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hoop mooie W7 lakjes! Die kan ik niet aan me voorbij laten gaan, dus doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe zekers mee, echt super mooi en ben echt gek op nagels doen, heb al een aantal op mijn instagram staan, zo zo zo zo gaaf zou dit zijn eindelijk een echt merk i.p.v fogan, safari enzz , duim duim en doe echt super graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik ben gek op nagellak en deze kleuren zijn super mooi!
    Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas geen instagram en twitter maa8r verder volg ik je trouw! Als hobby nagelstyliste kan ik niet genoeg nagellak hebben!! Vooral de Multi Dazzle is te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anita H.01:02

    Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Janine Wooshy19:41

    Wauw!

    Ik doe echt graag mee met deze winactie, ik ben dol op W7 nagellak.
    en waarom doe ik graag mee ? nou de kleuren zijn echt geweldig, Maar
    ik zoek echt al heel poosje al "97 Lava Flow" maar ik kan die echt niet
    vinden. ik moet zegen dat de andere kleuren echt geweldig zijn. maar omdat
    Lava Flow er bij zit. Wil ik echt heel graag. Ik volg je op Facebook (Janine Wooshy) , en Instagram, ik heb al paar keer retweet : OMGitsWooshy

    zowiezo is nagellak echt geweldig om te hebben.
    ik hoop echt dat klavertje vier mij gaat helpen.


    lieefs,

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk gedaan :D
    Hup ik ook er by :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! ik heb meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk ik doe mee en wat een handig systeem zeg! mijn email adres is missjustpretty@gmail.com, hoe krijg jij dat programmaatje erin?

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****