Swatch W7 - 34 White

Ik kwam tot de ontdekking dat mijn witte lak van Safari zijn beste tijd wel heeft gehad. Natuurlijk kan ik 'm nog verdunnen en misschien doe ik dat ook wel. Want de dekking is erg goed van dit lakje. Bij de OP=OP hebben ze W7 en was ook wel nieuwsgierig naar deze witte lak.


De dekking verraste mij wel. Bij de tweede laag is de dekking prima. De witte van Safari is toch een tikkeltje beter. Maar ben zeker wel tevreden met dit lakje!




Dit zijn de swatches zonder topcoat. De glans is echt mooi! Ben blij met dit lakje, kan 'm zeker aanraden.
Hij droogt ook snel, daar ben ik ook wel blij mee. Leuke basis voor een nail art!

Wat vind jij van dit witte lakje? En welke witte lak heb jij?



14 reacties:

  1. Eerst vond ik witte nagellak echt maar niks, maar ik begin de trend leuker en leuker te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo handig voor een mooie nail art ondergrond!

      Verwijderen
  2. wow wat leuk! Echt een mooi lakje. Leuke trend trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Deze onthoud ik voor als mijn favoriete witte nagellak (van Paris Memories) niet meer verkrijgbaar is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had al gelezen dat die ook erg goed scheen te zijn!

      Verwijderen
  4. Goede nagellak! Waar koop je safarinagellak eigenlijk, want ik heb hem nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ashley,
      Ik heb mijn Safari lakken online gekocht. Mocht je dit gaan doen, zoek even in verschillende webshops, prijzen willen nog wel eens verschillen! (en verzendkosten uiteraard)

      Verwijderen
  5. wate een goede witte nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Looks like perfect white! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb ik zelf ook, hij is inderdaad erg fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem18:17

    ik heb een witte lak van de action ! van het french manicure setje. die is heel fijn en hij dek zowat in 1 laagje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een goede nagellak! Ik heb er één van OPI

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****